top of page

ELS MUSSOLS EXPLIQUEN QUE HAN FET AQUEST CURS


Hola som la classe de primer, els Mussols. Estem acabant primer i volem explicar coses que ens han agradat:

M’ha agradat anar a la platja ( Martí ).

M’ha agradat els espais ( Mohamed).

Durant aquest curs hem estat aprenent moltes matemàtiques ( Berta).

M’ha agradat fer els quadernets de matemàtiques ( Víctor).

M’ha agradat fer educació física ( Iu)

M’ha agradat molt anar a la platja perquè m’ho he passat molt bé. ( Helio)

M’ha agradat molt aprendre coses de l’hort ( Laia )

M’han agradat les excursions ( Noa ).

M’ha agradat la piscina. ( Laura )

M’ha agradat molt anar a la muntanya ( Erik )

M’ha agradat aprendre matemàtiques ( Kai )

M’ha agradat molt anar a la sortida de la primavera ( Teo )

M’ha encantat anar al Museu Blau ( Nayara )

M’ha agradat les sortides de teatre ( Biel )

M’ha agradat jugar a l’estructura del pati ( Mario)

He après a sumar i restar ( Carlos )

M’ha agradat fer el diari de la classe ( Emma)

M’ha agradat fer la maleta literària ( Ona)

He après a dibuixar millor ( Pau )

He après a conèixer més lletres ( Yéremi )

He après a llegir ( Rubén )

He après més matemàtiques ( Jiayi )

M’ha agradat llegir contes i escoltar-los ( Uma )

A segon curs esperem aprendre més.


Vull veure
No tags yet.
Altres entrades
Entrades recents
bottom of page